Afacerile Orange au crescut cu 10,4% în T3, la 277 mil.euro, susţinute mai ales de utilizarea datelor mobile şi consolidarea numărului de clienţi

Orange România a înregistrat în perioada iulie-septembrie o cifră de afaceri de 277,2 milioane de euro, în creştere cu 10,4% faţă de trimestrul trei al anului trecut, creşterea fiind susţinută în principal de evoluţia pozitivă a utilizării datelor mobile şi de consolidarea numărului de clienţi.

La 30 septembrie, Orange România oferea servicii mobile şi fixe pentru 10.331.000 clienţi, în creştere cu 2,5% comparativ cu trimestrul precedent.

Traficul de internet mobil s-a dublat în T3 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar traficul 4G a crescut de 3,5 ori.  La 30 septembrie, 2,9 milioane de clienţi foloseau serviciile Orange 4G, cu peste 50% mai mulţi comparativ cu finalul trimestrului trei 2016. Reţeaua 4G acoperă la final de septembrie 90,9% din populaţia ţării, iar cea 4GĂ este disponibilă în 68 de oraşe.

Creşterea traficului mobil este influenţată de evoluţiile pozitive în ceea ce priveşte numărul de utilizatori de internet mobil şi vânzarea de smartphone-uri, cu 14% peste aceeaşi perioadă a anului trecut.

Apetenţa clienţilor pentru dispozitivele conectate (ceasuri inteligente, braţări fitness, roboţi, ceasuri pentru copii, ochelari VR, console de gaming, smart TV) este în creştere. Astfel, vânzările generate de această categorie de produse înregistrează o creştere de 90% în al treilea trimestru. De asemenea, interesul pentru obiectele conectate pentru casă creşte, volumele înregistrând o evoluţie pozitivă, de peste 30%, faţă de trimestrul 3 din anul precedent.

 În luna septembrie, Orange a lansat pachetele de servicii complete, Orange Love, care combină servicii prin fibră optică, pentru acasă, şi servicii mobile, cu 100% acoperire 4G în toate oraşele din România.

Serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra la finele lunii septembrie  aproximativ 369.000 clienţi, în creştere cu aproximativ 17%. Serviciile fixe în bandă largă aveau peste 138.000 de abonaţi la finalul trimestrului 3, în creştere cu 12% vs Q2 2017.

”Acest trimestru a fost unul de consolidare pe toate planurile, fie că vorbim despre continuarea investiţiilor în reţea sau despre clienţii care au ales Orange pentru servicii telecom fixe şi mobile. Redresarea consumului a continuat să se resimtă şi în telecom, clienţii Orange îndreptându-se către produse digitale de top, precum smartphone-uri şi obiecte conectate. Îmbunătăţirile pe care le-am adus ofertelor şi investiţiile în reţea s-au bazat în special pe feedback-ul primit de la clienţi. Este un proces care a dat rezultate în privinţa satisfacţiei clienţilor şi pe care ne propunem să îl continuăm şi în viitor.” a declarat Liudmila Climoc, Chief Executive Officer în cadrul Orange România.

La nivel regional, Orange a înregistrat în T3 un avans de 6,9% al veniturilor, la 447 milioane euro, apropiat de cel din T2 (7,1%), susţinut de evoluţia din ROmânia (10,4%) şi Republica Moldova (5%).

În Europa, creşterea a fost de 3.9%, la un total de 2,7 miliarde euro

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*